Důležité termíny konce roku: Doručení do Vánoc pro objednávky do 17. 12. 2024. Od 19.12.-5.1. celofiremní volno. Opět v provozu: od 6. 1. 2025, všechny objednávky, dotazy a reklamace budou vyřízené v prvním týdnu.

Hodinová konzultace s profesionální organizátorkou

Kód: USPO003
600 Kč
Skladem (89 ks)
Můžeme doručit do:
30.12.2024
Možnosti doručení

Objednejte si službu profesionální organizátorky. Pomůžu vám doma nastavit pořádek, který bude trvale udržitelný. Dáme spolu do pořádku to, co vás nejvíce trápí - ať už je to kuchyň, šatna nebo dětský pokoj. 

Před realizací proběhne krátká virtuální schůzka, kde si potřebuji zmapovat Vaši situaci a předem se na reorganizaci připravit. Výstupem je odhad náročnosti a domluva termínu. Hodinová sazba za organizací je 500Kč/hod. V rámci MS kraje se nehradí cestovní náklady. Delší pracovní cesta je dle domluvy. Není zahrnutý nákup organizérů, který může být součástí, ale není podmínkou. 

Odhad časové náročnosti pro kuchyň je 8h vč. kompletního úklidu.  Odhadovaný čas pro šatnu je 4h. Vždy závisí na stavu a velikosti úložných prostor. 

Detailní informace

Detailní popis produktu

Žijete v kolotoči každodenních povinností: práce, rodina, domácnost? Zbývá vám ještě nějaký čas pro sebe? To, s čím Vám mohu pomoci, je zorganizovat a uspořádat domov tak, abyste se zde cítila komfortně a zbylo Vám více času pro to, co máte ráda. Zakládám si na filosofii, že praktické změny v uspořádání úložných prostor dokáží zefektivnit fungování celé domácnosti.

Reorganizace šatny, kuchyně či dětského pokoje přinese harmonii a klid do Vašeho života. Přestanete věci hledat, vyřídíme společně věci, které Vám už nepřinášejí radost nebo funkčnost. Doplněním správných úložných systémů vznikne funkční prostor, který velmi snadno udržíte uklizený. 

Objednejte si službu profesionální organizátorky. Pomůžu vám doma nastavit pořádek, který bude trvale udržitelný. Dáme spolu do pořádku to, co vás nejvíce trápí - ať už je to kuchyň, šatna nebo dětský pokoj. 

Před realizací proběhne krátká virtuální schůzka, kde si potřebuji zmapovat Vaši situaci a předem se na reorganizaci připravit. Výstupem je odhad náročnosti a domluva termínu. Hodinová sazba za organizací je 500Kč/hod. V rámci MS kraje se nehradí cestovní náklady. Delší pracovní cesta je dle domluvy. Není zahrnutý nákup organizérů, který může být součástí, ale není podmínkou. 

Odhad časové náročnosti pro kuchyň je 8h vč. kompletního úklidu.  Odhadovaný čas pro šatnu je 4h. Vždy závisí na stavu a velikosti úložných prostor. 

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz