Průvodce nákupem
9 možností doručení
Doba doručení je obvykle 2 pracovní dny. Maximálně 5 dnů*
*Při výrobě štítků na míru se prodlužuje doba dodání až na 7 dnů
Máme na výběr ze 4 českých dopravců.
Každý dopravce má 2 možnosti doručení:
- na výdejní místo
- na adresu
Podle velikosti zboží vám bude nabídnut seznam vhodných dopravců. Např. se vám zobrazí pouze omezená nabídka bez možnosti doručování na výdejní místa a do zásilkových boxů. Dopravce objemný balíček nedoručí a vrací se zpět do skladu.
Máte možnost nás navštívit na adrese Lípová 1986, Český Těšín a vyzvednout si zásilku osobně v pracovní době od 8-14h. V jiných hodinách dle domluvy.
OSOBNÍ ODBĚRCena doručení od 59Kč
Nad 3 000 Kč máte od nás dopravu zdarma
Od 59Kč do 126Kč dle zvoleného dopravce a způsobu doručení.
Doprava zdarma od 3000Kč
Za zásilku zaplatíte jen jedno poštovné, přestože je zásilka rozdělená do dvou balíčků.
Doběrečné činí 39Kč *
* Dopravní společnost určuje, jakým způsobem uhradíte dobírku. Zjistěte si prosím specifika zaplacení dobírky dle zvoleného dopravce.
Především v zásilkových boxech, kde zpravidla lze platit pouze kartou a v některých případech pouze online před vyzvednutím.
Děkujeme, že nám pomáháte snižovat množství obalového materiálu i ekologickou stopu dopravy a objednáte si alespoň za 300Kč. Pro objednávky s nižší hodnotou jsme zavedli poplatek 29Kč.
Co se počít při problémech s doručením?
Zásilka nebyla doporučená (ztráta dopravcem)
Pokud není dosud zásilka doručená, reklamujete prosím u konkrétního dopravce. Následně nás informujte, pošleme Vám zásilku znovu, abyste nečekali na své objednané zboží.Zásilka nebyla doporučená do 7 pracovních dnů
Pokud nemáte žádnou zprávu ohledně doručení, ozvěte se, okamžitě se budeme zabývat, proč k vám zásilka ještě nedorazila.Viditelně poškozený balíček (vnější)
Sepište už s dopravcem reklamační protokol a balíček převezmete s výjimkou nebo ho nepřebírejte. Prosíme pomozte nám minimalizovat náklady, které jsme nezpůsobili.Zboží je nekompletní nebo je poškozeno (uvnitř)
Zaveďte prosím online reklamaci (odkaz níže), kde vás budeme informovat, jak postupovat dáleZboží chcete vrátit
Chápeme, že zboží nemuselo splnit vaše očekávání, proto ho do 14 dnů od doručení můžete vrátit.Nestihli jste si to vyzvednout
Napište nám, pošleme vám zásilku znovu.Balíme s maximální pečlivostí
Děláme vše pro bezchybné doručení
Naše zboží je specifické, proto je hlavním naším cílem je maximální ochrana proti poškození při přepravě.
Před zabalením pozorně zboží kontrolujeme. Naše "baličky" jsou velmi důsledné a pečlivé. Mají doslova talent na to, jak poskládat zboží do krabice tak, aby se nepoškodilo a bylo pevně ukotvené.
Na pečlivém balení zboží klademe největší důraz. Proto se můžeme pochlubit, že přes specifičnosti našeho sortimentu máme minimum reklamací.
Přesto se může stát, že vám přijde zboží v balíčku poškozené. Reklamace vyřizujeme rychle a bez reptání.
Možnosti platby
Platba kartou, převodem, dobírkou
Kromě platby na dobírku jsou všechny způsoby placení ZDARMA.
Platba kartou předem přes platební bránu SHOPTET PAY. Platba je okamžitě připsána na náš účet.
Platba bankovním převodem. Zvolíte banku a dojde k přesměrování na internetové bankovnictví.
Další online možnosti:
- PayPal
- Apple Pay
- Google Pay
Platba při převzetí (na dobírku), jež je zpoplatněná částkou 39Kč *
Faktury jsou vždy přiložené na balíčku a zároveň jsou zaslány v automatickém emailu.
Co dělat při problémech se zaplacením?
Nelze zaplatit online
V případě potíží vzniklých na straně platební brány vám dorazí automatický email s možností opakování platby. V případě, že ani opakovaný pokus se nezdaří, kontaktujte nás.Chci zaplatit pouze bankovním převodem
Zaplaťte na účet 4328434003/0800, VS = číslo objednávky. Po připsání platby (max.2 dny), balíček odesíláme.Chcete změnit způsob platby
Kontaktujete nás, pošleme vám dodatečně platební údaje nebo změním platbu na dobírku (navýšení o 39Kč)Zaplatili jste, ale objednávka je ve stavu "nezaplaceno"
Pošlete nám potvrzení o platbě, zkontrolujeme, kde se stala chybaDalší užitečné informace ohledně nakupování
Hledání správného organizéru
Podle místnosti
Dali jsme si práci s vytvořením logických kategoriíLupa
Využijte také vyhledávání pomocí lupyZrychlení výběru
Specifikujte výběr podle filtrů - materiál, rozměr, vlastnosti ...Informování o stavu objednávky
Veškerý proces od zaplacení po doručení můžete sledovat pomocí emailů a SMS zpráv, proto je pro nás důležité vyplnění těchto údajů. Nákupní proces se skládá z kroků:
- Potvrzení přijetí objednávky
- Informace o přípravě balíčku k odeslání (faktura)
- Odeslání a předání balíčku dopravci
- Dopravce informuje o převzetí zásilky (SMS, email)
- Dopravce informuje o termín a způsob doručení (SMS, email)
- Vaše objednávka je doručená
Registrace
Chcete dostávat náš měsíční zpravodaj plný zajímavých organizačních tipů?
Ekologie obalového materiálu
Věděli jste, že množství odpadu z obalů vzrostlo za posledních 10 let téměř o 50%?
Myslíme na ekologii, proto spotřebujeme veškerý obalový materiál, který projde skladem.
Balíme do nových krabic, ale také již použitých.
Rádi do skladu přijmeme kartonové krabice a výplň do balíku, které doma již nepoužijete. Dejte nám o tom vědět.